Serkon lanserar ny logga och ny webb

Nytt år och nytt utseende! Under 2019 inledde vi ett internt utvecklingsarbete inom Serkon. Det är effekterna av detta arbete som nu blir synliga, berättar Blagoj Kociski, VD på Serkon. Vårt nyårslöfte är att fortsätta visa att Serkon står för kvalitet, relevans och nytänkande. Under 2019 har vi arbetat fram en ny digital strategi, ökat vår närvaro på sociala medier och byggt en ny webb. 2020 kommer vi fortsätta ta stora kliv framåt och vi har redan massor av spännande planerat.



Ny logotyp

Den nya logon är inspirerad av vårt relationsskapande förhållningssätt och syn på partnerskap. Symbolen går att läsa på två sätt. Den visar två händer som möter varandra. Samtidigt framträder ett S mellan dessa händer. Det är i mötet med kunden som storheten i Serkon uppstår.



Mer användarvänlig webb

I samband med nylanseringen presenterar vi även en ny mer användarvänlig version av serkon.se. Med den nya webben ska det bli lättare att snabbt hitta den informationen som besökaren söker. Oavsett om du är en framtida eller befintlig kund eller kollega.


Under 2019 passerade vi 100 följare på Linkedin och 200 följare på Facebook. Kommande år fortsätter vi att utveckla serkon.se och vår kommunikation. Följ med oss på vår resa, kika runt på vår nya webb och berätta vad du tycker om vårt nya utseende!

0 visningar